Saturday, February 6, 2010

Here we go! / Et c'est parti!

I have been practicing physiotherapy for a while now, 13 years to be exact, and I have treated numerous injuries that I think could have been prevented with simple suggestions or "tricks". I have decided to put today's technology (blog) to use and share information with you that hopefully your body will appreciate. Stay tune every week, starting on February 15, 2010 .

Je pratique la physiothérapie depuis 13 ans, et tout au long de ma carrière, j'ai traité des blessures associées à des mauvaises techniques/postures. J'ai finalement décidé d'exploiter la technologie (blog) d'aujourd'hui et de partager avec vous des informations que j'espère seront appréciées par votre corps. J'espère de vous voir à chaque semaine, à partir du 15 février 2010.

                                                                                                                        Marco

No comments:

Post a Comment